Симоньян в істериці: YouTube заборонив два російські канали за кордоном

Пропагандистка вимагає, щоб в Росії заборонили Deutsche Welle
Маргарита Симоньян заявляє, що телеканал RT DE знаходився на четвертому місці за впливовістю в Німеччині / Колаж "Сьогодні"
Маргарита Симоньян заявляє, що телеканал RT DE знаходився на четвертому місці за впливовістю в Німеччині / Колаж "Сьогодні"

Після загальнонаціональних виборів у Німеччині ідеохостинг YouTube видалив без можливості відновлення два німецьких канали RT (колишня – Russia Today). Йдеться про RT DE і Der Fehlende Part (DFP).

Про це повідомляється на основному сайті RT.

Реклама

Читайте також:

За словами головного редактора російського пропагандистського каналу Маргарити Симоньян, це було зроблено через критику телеканаломи виборчого процесу в ФРН: "У "західних партнерів" черговий гострий приступ демократії. Тільки вчора з'явилася дивовижна новина про виборчу цензуру YouТube стосовно будь-якої критики президентських виборів у США і парламентських виборів у Німеччині".

За словами Симоньян, RT DE посідав четверте місце за впливовістю серед німецькомовних ЗМІ, а за червень 2021 року у каналу був 21 млн переглядів.

Реклама

"Раніше Люксембург відмовив нам у видачі ліцензії на мовлення, пославшись на думку уряду Німеччини. Це справжня медійна війна, оголошена державою Німеччина державі Росія", – заявила Симоньян.

Головний редактор російського пропагандистського каналу додала, що у відповідь Росія "повинна заборонити в країні Deutsche Welle та інші німецькі ЗМІ, а також закрити корпункти ARD і ZDF".

Читайте також:

Реклама

Відповідь Google

Компанія Google пояснила видалення німецьких каналів Russia Today з YouTube порушенням правил щодо неправдивої інформації про коронавірус.

"У YouTube є чіткі правила спільноти, в яких сказано, що дозволено на платформі. RT DE було оголошено попередження за завантаження контенту, що порушує наші правила щодо неправдивої інформації про COVID-19. Це призвело до припинення їх прав на публікацію відео. Під час призупинення прав власники каналу намагалися обійти обмеження, використовуючи інший канал; в результаті обидва канали були закриті за порушення умов використання YouTube", – сказали в прес-службі, передає "Інтерфакс".

Атака на західний рупор Кремля

  • 26 лютого німецький Commerzbank направив письмове повідомлення про закриття рахунків інформаційних агентств "Russia Today Німеччина" і Ruptly. Доступ до фінансових операцій був припинений 31 травня.
  • Тоді прессекретар МЗС Росії Марія Захарова пообіцяла жорстку відповідь.
  • У серпні Twitter заблокував 32 тисячі сторінок, пов'язаних з РФ і Китаєм. Соцмережа перестала видавати аккаунт пропагандистського російського телеканалу Russia Today у пошуку.
  • У липні в Британії закликали назавжди заткнути "рупор Кремля". Після публікації комітетом парламенту Великої Британії доповіді про діяльність російських спецслужб в країні британська опозиція закликала позбавити російську пропагандистську телемережу RT ліцензії на трансляцію в Сполученому Королівстві.

Реклама
Найважливіші та найцікавіші новини завжди під рукою
“Сьогодні” в Telegram Пiдпишись на RSS-канал

Далі по темі

Всі новини
Показати ще
Реклама
Популярні за 24 години
Пряма трансляція ukraine24
Смотреть онлайн
Щоденник незалежності 🇺🇦

25 жовтня 1991. Працівники соціально-культурних установ та закладів очікують підвищення зарплат

Зануритись у той день
Обмінка
Курс гривні Сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

26.35

Російський рубль (₽)

0.3772

Євро (€)

30.57

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
30,45
29,95
29,00
17,66
30,50
30,00
29,00
17,67
31,85
30,58
28,94
18,57
32,99
32,79
31,69
18,79
33,79
31,72
29,64
18,29
35,99
33,20
32,06
18,97
35,99
33,20
32,06
18,34
35,99
33,20
32,06
18,98
36,09
32,29
29,70
18,68
36,97
33,20
34,97
18,97
Короновірус за тиждень

139 345

захворіло за тиждень в Україні

+47%

Читати статтю

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти